zondag, september 25, 2005

GEBOEKT!

We kunnen niet meer terug. Wilden we dat? NO WAY. Maar het is nu dus echt, heel echt. Geboekt bij het reisbureau. 17 dagen in Sabana Resort, Nai Harn Beach. Om te beginnen. De lonely planets liggen hier echter dagelijks opengeslagen bij o.a. Chiang Mai, Vientiane, Luang Prabang.
We hebben op 27-1 een vlucht van Phuket naar Chiang Mai geregeld. Vandaar gaan we het olifantenziekenhuis in Lampang opzoeken. Een vlucht vanaf daar naar Luang Prabang is eenvoudig te regelen. Het helpt ons van een probleem af, namelijk dat we na 30 dagen een nieuw visum aan moeten vragen.
Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Maar heb op 1 of andere vreemde manier ook al een liedje in mijn hoofd dat ik daar zou zingen, op een tropisch strand onder een palmboom... omdat het zo'n mooi liedje is, een prachtige tekst en een heerlijke zanger zet ik hem op onze weblog.. niet omdat het waarheid moet worden!!

2 Comments:

At maandag, september 26, 2005 10:57:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

als er nooit meer een morgen zou zijn
en de zon viel in slaap met de maan
heb je enig idee wat het met je zou doen
als je nog maar een dag zou bestaan
zou je hart zich weer vullen met vuur
van de eeuwige schaamte bevrijd
kijk je niet meer benauwd naar de klok aan de muur
kom je los uit de greep van de tijd
we verbannen de dromen naar morgen en later
maar doet het je stiekum geen pijn
dat je dan pas zou doen wat je altijd al wou
als er nooit meer een morgen zou zijn

stelletje geluksvogels, wauw!!!!!! Heeee ik zie je de 15e, je blijft ook bij Lyd slapen? xxx Baukje

 
At maandag, september 26, 2005 6:06:00 p.m., Blogger alida said...

Heee baukneus! wat lief dat je schreef! Ja deze tekst ken ik.. van Marco Borsato. Komt wel overeen denk ik met waar we mee bezig zijn (waar zijn jullie in GODSNaam mee bezig hahaha..nou eh, ff tussendoor een droom verwezenlijken). Cu de 15e, laat nog even weten of ik blijf slapen of niet (moet oppas hebben)

 

Een reactie posten

<< Home