vrijdag, december 30, 2005

Nog thuis, maar in gedachten..

Erna
Plaatjes van thuis


Een paar foto's van het thuisfront, dat leukt het wat op nietwaar.. We zijn nog thuis, maar de afscheidsceremonies wisselen elkaar in hoog tempo af. Romee voor het laatst op Hummelstee.. Marijn voor het laatst op school. Niet allemaal even bewust, maar voor de (bege)leidsters des te meer.. Gisteren het afscheid van de RDW. Als ik daar terugben, hebben we een heel leven achter de rug.. van reizen, indrukken, nieuwe ervaringen voor ons en de kinderen.
Romee..
Alida

Tickets opgehaald
De tickets zijn binnen. Voor de binnenlandse vluchten hebben we alle vier een dik mapje met tickets, maar voor de heen en terugvlucht hebben we voor ons allemaal een heel zielig velletje papier met wat gegevens. Tis toch wat. En dat is dan bijna 2000 euro waard... hm!

Paspoort, creditcard, kwijtraak service
Check check dubbelcheck

Visite in Thailand
We krijgen ook nog 'visite' in Thailand!!! Johan belde vanmorgen dat hij een ticket heeft geboekt, en op 2 februari in Bangkok aankomt. Ook hij verheugt zich op de heerlijke maaltijden, de nooit aflatende zonneschijn en de wereld onder water.. De link van de site waarop hij het goedkope ticket vond staat hiernaast..

Opruimwoede
Kan het niet helpen, maar het huis moet schoon leeg en opgeruimd zijn voor we teruggaan. Het liefst had ik die kerstboom ook niet opgezet, om meer tijd te hebben voor de kledingkast (uitmesten die handel) en de keukenkastjes.. Zijn dat nou vrouwelijke hormonen, anti-nesteldrang of reiskriebels??

Marijn

Het mooiste aan Thailand volgens Marijn:

1. Olifanten 2. Haaien 3. Die bomen waar Robin Hood ook in kan klimmen..

2 Comments:

At zaterdag, december 31, 2005 12:21:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Moi, Alida
Verbaast dat jullie naar Thailand vertrekken. Lijkt mij enorm leuk en spannend. Het is in ieder geval beter hier iets te schrijven dan die vragen van jouw te beantwoorden.
dus veul hail en segen en lekker genieten in het verro oosten.
Ferdinand

 
At maandag, januari 02, 2006 7:00:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hallo Familie Michels, In eerste instantie wil ik jullie mijn complimenten maken voor de leuke weblog die door jullie is opgezet (ik mis trouwens wel een leuke foto van Steffan ha,ha. Ik lees dat jullie al een beetje in de vakantiestress zitten, maar dat hoort er natuurlijk allemaal bij. Ik wens jullie alvast en hele goeie reis en Alida check aub nog een keer of je echt niets vergeten bent. Trouwens als je toch een rugzak over hebt, denk dan ook aan die onzichtbare rugzak waarin je je familie, vrienden en kennissen in meeneemt, want die zullen maar al te graag over jullie belevenissen willen horen, maar vooral lezen. Ik ben snel weer te vinden op jullie weblog, om alvast te smullen van de eerste verslagen van jullie reis. Groetjes Nannie

 

Een reactie posten

<< Home