woensdag, januari 18, 2006

Marijn vertelt

Aan het strand
Ik ga met papa en mama en Romee meestal vroeg naar het strand want dan is het nog niet zo warm. (het is hier nu ongeveer 27-30 graden). Het liefste maak ik een zandkasteel met papa, want die kan dat heel goed. Als je water bij het zachte zand doet, wordt het net cement. Daarmee kun je muren bouwen. In het kasteel moet ook een slaapkamer zijn voor de koning. En ook 1 voor Robin Hood. Hij slaapt daar niet maar hij gaat dan het geld stelen voor de armen.
Cola drinken
Elke dag mag ik van pap en mam 1 cola drinken. Er zit heel veel prik in. Als ik er in blaas gaat de prik er uit. De cola maakt de slechte beestjes in mijn buik dood (bacterien).
Geld geven aan de armen
Vanmorgen heb ik geld gegeven aan een arme mevrouw die onze kamers schoonmaakt. Ze doet dit elke dag voor ons en dat vind ik heel lief. Ik leek wel een beetje op Robin Hood zegt mama.
Sawadee Khap
Als je een jongen bent, zeg je Sawadee Khap. Dat betekent hallo en goedendag. Mama zegt Sawadee Kha. Vanmiddag zei ik dat tegen die lieve mevrouw die ik geld had gegeven en ze vond dat heel goed van mij .
Ik wil nog niet naar huis
Ik ben wel een beetje verdrietig dat ik Isabel moet missen, maar ik wil nog niet naar huis. Het is hier heel mooi. Ik wil iedereen in de klas de groetjes doen. En ook aan Jeroen. Die zit bij mij in de klas maar is ook mijn buurjongen natuurlijk

1 Comments:

At woensdag, januari 18, 2006 5:41:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lieve Marijn.
Bouw je ook een kasteel voor mij? Met een mooie kamer erin voor Tom en Bert? Dan kunnen die op hun eigen kamer zitten.
Wat heerlijk dat je elke dag cola mag, dat zou ik ook wel willen. Ik moet even de groetjes doen van Tom want we lezen elke dag over jou.
een heeele dikke kus ook voor Romee en lekker zwemmen daar.
Erna

 

Een reactie posten

<< Home